Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

ANNA DE NOAILLES ( ANA BRANCOVEANU ) (1876- 1933) - Eu scriu pentru o zi când nu voi mai fi


Eu scriu pentru o zi când nu voi mai fi,
Atunci, nici eu, nici prietenii, nici plăcerea nu vor mai supraviețui.
Această a mea carte a viitorului nebunie poartă în ea,
Cum că niciodată nu înseamnă fericire viața,
Pentru că pământul, flăcările munților și apa,
Nu sunt nicăieri mai frumoase ca-n inima mea.

Eu am descris ceea ce am văzut și am simțit,
C-o inimă pentru care adevărul nu a fost, nicicând, atât de pesimist.
Eu am acea ardoare pentru iubirea patetică,
Pentru a fi, înainte de moarte, iubită încă.

Și, pentru ca un tânăr, deci, să citească ce am scris,
Inima lui fărâmițată, tulburată, surprinsă,
Uitând de iubita lui reală,să bată pentru mine,
Să mă primească-n inima lui și ei să mă prefere! "

(Traducere din limba franceză de Constanţa Modell )