Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Paul Aretzu - Psalmul 28

 


 

Mă nevoiesc, Doamne, pentru gânduri. Căci mintea este cuptorul păcatelor.

Tăcerea în care se aud în toată lumea bătăile cuielor, când Domnul şi-a întins palmele peste Cruce luându-ne în braţe, este ceea ce caut iar nu cuvintele care nu se aud, iar nu gândurile care asurzesc.

Întoarce-mă, Doamne, la botez, la săditul crucii în suflet. Căci eu lumea o privesc cu ochi de inimă şi cu ochi de gânduri iar nu cu ochi de ochi, mai presus de fire.

Iarbă de-o zi este lumea.

Citesc psalmul pentru rodirea copacilor şi plec la munte cu chipul lui Dumnezeu pe buze. În zioa mutării capului.

Ajută-mă, Doamne, pe mine, cel suferind cu sufletul, ca să nu mă pierzi din averea Ta.

Am păcătuit, Doamne, fiindcă m-am îndrăgostit de citit. M-am făcut amant al scripturilor şi şcolar al mângâierilor cuvântului.

Doamne, Tu eşti acolo unde eu nu mai pot vorbi, unde gândul meu este spulberat, unde carnea mea se face ziuă, în mijlocul buzelor fără chip, în mijlocul mâinilor de moaşă ale Fecioarei, în pământul cu aripi şi cu stâlpi în care Sângele nevinovat se varsă, în care se întorc acele ceasornicului.

Scriu, Doamne; încerc să ies din lume. Am aflat calea dar eu încă nu sunt pe cale. Mă aflu între sângele Domnului Hristos şi lacrimile Maicii Sale.