Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Traian T. Coșovei - Nevoia de oglinzi

 

Vreau să scriu un poem ca o masină Hummer!

Vreau să am sentimente ca niște curse de șoareci!
Nu am nevoie de oglinzi!
Nu înțelegi? Nu am nevoie de oglinzi!

Lecția de geriatrie a costumelor cu cravată s-a terminat!
Vreau să înduplec luna cu bastonul de cauciuc și cu vâna de bou!
Nu am nevoie de oglinzi!
Nu înțelegi? Nu am nevoie de oglinzi!

Vreau o fereastră prin care să privesc asfințitul
                          acestei lumi încălecate de mirese!
Vreau un ciob prin care să văd eclipsa totală de soare!
Vreau o lumină, un far, care să-mi arate de la distanță linia de plutire a vieții!
Ori măcar o candelă așezată în fereastră, să nu mă pierd pe ape!

Nu am nevoie de oglinzi!
Nu înțelegi, măi, omule, că nu am nevoie de oglinzi!?

Am nevoie de un dig care să stăvilească oceane!
De tine am nevoie!
Nu am nevoie de oglinzi!

Nu înțelegi că nu am nevoie de oglinzi!?