Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Paul Aretzu -Psalmul 75

Bisericile sunt seminţe ale Duhului, căzute din cer.

Eu mănânc pâine răstignită. Sufletul meu este tot mai înăuntru. Ca apa în fântână. Şi Dumnezeu se oglindeşte în mine.

Psalmul este cuvântul întrupat. Veniţi să ne împărtăşim cu psalm. Veniţi să atingem îngeri. Doamne, trimite-mi un înger moscat.

Împodobit m-ai făcut şi m-ai înfiat. Trupul meu este epic iar sufletul este liric. Am o religie în sânge. Sunt înconjurat de strămoşi şi de urmaşi.

Doamne, cum a fost când m-am născut? Dumnezeu m-a plămădit, Dumnezeu mi-a suflat Duh în nări. Dumnezeu a pus în mine puncte cardinale.

Mănânc în genunchi, Doamne. Îngerii sunt nişte secunde. Au feţele jupuite iar sânii lor miros a busuioc. Îngerii se îngrămădesc pe fiinţele omeneşti.

Scriam pentru a învăţa să scriu. Vorbeam pentru a învăţa să vorbesc. În fiecare zi mă botezam cu rugăciune. Dormeam pentru a învăţa să mor.

Sunt un om pierdut şi nemaigăsit de nimeni. Cu ochi gânditori.

Doamne, vreau să-mi retrag toate cuvintele şi să încerc iar…