Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Paul Aretzu -Psalmul 74


 

Doamne, eşti un focar de rugăciuni. Scapă-mă, Doamne, de beţia cuvintelor. Ce sunt: o ţărână luminiscentă.

Doamne, dă-mi scrisul viu în care este Hristos Cuvântul, dă-mi, Doamne, cuvântul crucificat. Nu sunt bun de nimic, nu am făcut pe nimeni să moară de fericire.

Fă-mi rugăciunea indelebilă mireasă. Eu mor încet, Doamne. Mor continuu. Sunt un hoit psihic. Doamne, dârdâi de a Ta frică.

Doamne, am sărutat-o pe corp şi nu pe buze. Doamne, i-am mirosit sânii. Mâinile mele i-au îmbrăţişat coapsele. Doamne, iartă-mă!

Ce caut eu în ceruri, Doamne, ca un rătăcit. Nu vedere: năpustirea lucrurilor peste mine. Nu vorbire: năpustirea cuvintelor, a sensurilor peste mine. Sunt un centru al gravitaţiei Tale. O ţărână de călcat în picioare, Mângâietorule.

Doamne, lecuieşte-mă de beţia cuvintelor. Şi de singurătatea cuvintelor