Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Gherasim Luca - Sfanta impartasanie


parasisem uzina la 8 mai destramat ca oricand imbacsit de praf pe strazi langa domni in blanuri printre femei frumoase obosite si destramate si o scarba umeda imi umplea gura

doamna aceea frumoasa ma ochise din automobil eram si eu destul de frumos — scuipatul nu se vedea ea purta par ondulat si automobil prezenta mea acolo imbacsita de praf ii provoca o
tremurare suava sub ciorap si pana la usa apartamentului ei luxos, automobilul a
lunecat usor

unde lucrezi, m-a intrebat in timp ce-si scotea mantoul
de cateva zile la uzina de gaz
esti un baiat voinic si destul de frumos, ai putea castiga
mai bine pana ieri timp de sase luni maneam odata la doua zile discutia noastra se putea prelungi la nesfarsit eu scoteam din mine vorbe mirosind a paine, a gaz ea ciripea ca dintr-un pian deschis vorbele asemeni
unei romante la moda si cu toate astea felul barbatesc cum se coltura pe
oase carnea mea facea sa ne intelegem de minune orele sunt inaintate, sa ne culcam patul mirosea a cald si a curat
doamna stia sa faca dragoste mai bine decat vorbea
Si mie imi placea parul ei fiindca aveam voie sa-l trag dimineata mi-a spus la revedere, dragul meu 'orele erau 5, la 6 deschide uzina) sa ne vedem diseara la 8, luam impreuna cina langa vorbele mele mirosind a paine, a gaz
Pastram o gura plina de scuipat ea a vazut-o, ea s-a speriat
doamna aceea frumoasa cu care o noapte intreaga m-am plimbat prin dragoste si automobil, — disparuse ln locul ei rumega o baba zbarcita si cu ochelari care
citea de zor pagini din sfanta evanghelie.