Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Ion Stratan - Prietenii


„Sînt pentru mine aproape totul. Stau şi tremur ca o frunză cînd aştept să vină un prieten, mă întristez ca o mătrăgună cînd întîrzie, mă usuc şi cad ca o frunză după ramură cînd nu vin, mă îngălbenesc cînd îmi spun la telefon că au uitat să vină şi înfloresc atunci cînd îi văd.”









Fotografie: Prietenii.
„Sînt pentru mine aproape totul. Stau şi tremur ca o frunză cînd aştept să vină un prieten, mă întristez ca o mătrăgună cînd întîrzie, mă usuc şi cad ca o frunză după ramură cînd nu vin, mă îngălbenesc cînd îmi spun la telefon că au uitat să vină şi înfloresc atunci cînd îi văd.”

Ion Stratan


foto: Traian T. Coșovei, Ion Stratan, Mircea Cǎrtǎrescu și Florin Iaru 

 foto: Traian T. Coșovei, Ion Stratan, Mircea Cǎrtǎrescu și Florin Iaru