Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Traian T.Coşovei - Ultimele ştiri


Noapte geroasă din fier şi beton şi din schele
nu, nu, iubito: erau doar bătăile inimii mele

răstignite pe asfalt,
inima mea de mamifer, de perfid, de gigant
făcut din clei de oase şi din chibrite:
ce rămăsese din atâtea vieţi neiubite.

Mă plimbam prin noaptea geroasă, de vară
cu ziarul vieţii mele la subsuoară
Scria pe prima pagină despre profilul meu
de hoţ de aluminiu
de traficant de cositor

Aştia ce vor
de la mine?
Îmi vor inima neagră care te recită pe de rost
numai pe tine?
Ăia, care trăgeau semne grele cu grafitti în piaţă,
inima mea de sânge sau inima mea de paiaţă?

Mai scria câte ceva despre şosele sparte,
benzinării pline
de sângele meu care urla şi urlă dupa tine.

***

Din tâmpla paiaţei sângele se scurgea cu
jumătate de gură.
Secunde de-acum care urlă fără glas ori dantură.

Ştirba asta de viaţă, umplutură de pluş,
amintiri care muşcă,
cu care plutim între zgardă şi cuşcă.

Moartea asta, ordinară, de lux —
fără chip, fără nume, fără adresă —
pe care o purtăm noapte de noapte în lesă.