Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

...Păşiţi încet... se citeşte...

Traian T.Coşovei - Ultimele ştiri


După încă o ceaşcă de ceai voi răsturna biblioteca.
După ultimul fum de ţigară voi sfîşia
tapetul cu pisici.
Îmi voi aminti ziua cînd au incendiat trupurile balenelor eşuate,
cînd domnişoara Ivonne a aprins vechiul candelabru din sufragerie.
Întins pe spate, voi visa cum îţi tai părul
cu un briceag în formă de peşte.

După încă o ceaşcă de ceai
îmi vor bate din greşeală la uşă. Ca să mă apăr
voi rupe în bucăţi ierbarul din şcoala primară. Ca să mă apăr
voi lua somniferul nemţesc cu nume de plantă exotică.
După ultimul fum de ţigară
îmi voi aminti o adresă veche, voi vorbi ore întregi
despre tratamentul cu lipitori.

La sfîrşitul acestui poem
mă voi privi îndelung în oglinda liftului.
Sprijinit de metalul ei tulbure, cu degetele înfipte în toate etajele
voi dori să uit deodată
toate acestea.